wtorek, 25 października 2011

październik w górach (October in the mountains)

Byłam w górach. Pogoda może nie zachęcała ale tradycyjnie, jak co roku pierwsze klasy naszego liceum pojechały na jesienny rajd górski. No i pojechałam i ja. Przekonałam się, po pierwsze, że górskie krajobrazy w październiku też mogą urzekać przepięknymi kolorami oraz że moja forma fizyczna pozostawia wiele do życzenia.

I`ve been to the mountains. The weather was not very encouraging for that kind of trips, but it is a tradition in  my school that first year students go for a walk in the mountains for a day in autumn. So I went as well. I became convinced that, first of all, mountain landscapes can enchant with beautiful colours and ...that my physical fitness leaves a lot to be desired:-)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...