wtorek, 20 listopada 2018

odkurzanie bloga

Czy idea slow life to coś dla mnie? Patrząc na mojego bloga i ostatni mój wpis z grudnia 2016 można śmiało stwierdzić, że chyba jednak nie. Bycie mamą, praca w szkole plus ogarnianie domu nie pozostawiają wiele czasu na dokumentowanie wspomnień na blogu, ale postanowiłam dać sobie jeszcze jedną szansę.
Chociaż w trakcie roku szkolnego liczba obowiązków (tych domowych i zawodowych) często przekracza moje możliwości,i sen jest ulubionym zajęciem w czasie wolnym, to jednak wakacje są czasem, kiedy lubię aktywnie wypoczywać. Wakacje 2018 (chociaż są już od dawna tylko wspomnieniem) były wyjątkowo udane.
Tydzień na greckiej wyspie, zabawa na niemieckim weselu i szaleństwa w Energylandii to tylko niektóre atrakcje tegorocznego lata. Był też czas na spacery po lesie, rowerowe wycieczki i eksperymenty kulinarne w kuchni. Może ogród był w tym roku trochę zaniedbany ale obiecałam sobie, że od wiosny wracam do akcji "Ogród marzeń". A to oznacza, że już niedługo trzeba będzie się zająć wysiewem pomidorów i innym warzyw do mojego ogródka.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...